Skriv din beskrivning här!

sommar sommar sommar

Tror Vet att alla är jätte taggade på sommaren. Eller sommaren har ju tekniskt sätt redan börjat men för mig har sommaren börjat när skolavslutningen varit, som nu, det känns inte som riktig sommar på något sätt.
 
Aja, tillbaka till det roliga. Dom flesta inkl. jag har gjort lite planer inför sommaren och tänkte ta och berätta om dom.
 
På skolavslutningen ska jag på one direction konsert,
är inte så himla taggad men det kommer säkert
vara roligare där då än vad jag tror nu.
'
Dagen efter skolavslutningen/konserten
ska jag på konfa läger uppe i Åre i TVÅ VECKOR.
Så jag tror ni försår att bloggningen kommer vara seg från 14 Juni.
Man kommer tydligen inte få andvända mobilen under måltid,aktivitet eller på natten så
försår inte riktigt när man ska få andvända den, men får ta och fixa lite inställda åt er isf.
 
* Det här är inte riktigt spikat 
men jag ska antagligen åka någonstans med mina familj också,
kanske Grekland eller Spanien. Men det är inte bestämt än.
 
Det kommer nog hända lite mer än bara det här som kommer bli planerat med det är så det ser ut för mig i alla fall.
Utöver det kommer jag vara här hemma eller på landet.
Men man ska inte klaga, sommarlovet är seriöst bakom hönert. Tänk att kunna sova till 2 på dagen (om man vill hehe) och lägga sig vid 4 på morgonen.
Jag tror nog att jag kommer vända lite upp och ner på dygnet, vid Juli kommer det säkert va kaos men hihi vem bryr sig.
 
Juste glömde ju nästan det vikitigaste;
 
Jag fyller år! I sommar, den 10 Juli för att vara exakt fyller jag 15. Wihoo.
Ganska så taggad, även om det är 31 dagar kvar hahahah ;)
 

Kram & hoppas att eran sommar blir perfekt.
 
 

 
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback