Skriv din beskrivning här!

Fresh start

Hej och välkommen, även om du är en ny eller gammal läsare.
Vad tycker ni om min header, det är egentligen det ända som har förändrats, och bloggnamnet förstås.
 
Men jag tror nog att ni kommer märka skillnaden på mina inlägg om ett tag, jag kommer att lägga ner mycket mer tid på dom än vad jag gjorde på jenniferlaura.blogg.se.
Om du är en ny läsare så var det där jag bloggade förut, kommer inte att ta bort den bloggen eller ta bort några inlägg så det är bara att klicka in och se hur jag bloggade och hade det förut! :D
 
Ville bara välkommna er i första inlägget, direkt efter det här kommer jag skriva om mina planer för sommaren och kommer förbereda er på att bloggningen kommer att vara lite seg i juni månad (den här alltså)
 
Aja nu ska jag avsluta så att jag inte börjar skriva om något annat och så blir inlägget 1000 ord långt hehe.
 
Föresten, jag har ju alltid, ända sen jag började blogga skrivit kram i slutet av mina inlägg. 
Hm, ska jag ändra det till något nytt?
Får se.
 
Kram så länge, Laura. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback