Skriv din beskrivning här!

Dagen

Hej och förlåt för seg bloggning, men har faktiskt haft fullt upp idag.
Slutade vid 4 (!!!), sista bajstisdagen innan sommarlovet wihoooo.
Aja sen åkte jag och Matilda in till stan, vi var där ett bra tag faktiskt hehe.
Först h&m, hittade en jätte snygg, basic kjol som man kan matcha med mycket! 
(bilder på allt kommer upp imorgon kanske) 
Sedan blev det gina, och lite andra små affärer.
Köpte typ som cykelbyxor, asså den modellen på Gina. Det är nämligen så att min skolavslutning är ganska så genomskinlig och det är tydligen det 'bästa' att ha under ett sådant plagg, hoho.

Juste jag hämtade ut mina linser också, det är linser för 90 dagar, 3 månader. Så det lär hålla ett tag. 

Nu ska jag göra mig iordning för sängs och sedan kolla nån serie. 
Hm, orange is the new black eller Breaking Bad? 
Får se sen heheh.

Har verkligen bildbrist, så här kommer en skev bild på halsbandet jag har på mig i headern och som jah troligen kommer att ha på avslutningen.

KappAhl - 129:-





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback